Friday 16 September 2016

Sumber protein terbaik dan menjadi pilihan ramai

Hikhik..sis selfie ngan ESP plak da..Kasi can la..ngee..🙈

ALL TIME FAVOURITE!!

Kalau ikutkan, semua suplemen Shaklee adalah favourite tapi disebabkan ESP ni 'cinta pertama', maka dia la terpilih untuk selfie bersama..hihi.
.

Siyesly, mula kenal Shaklee pun bermula dengan ESP ni la. Consume ESP sbb nak bertenaga di samping bf Aisy 5 tahun lalu. Biasala, br bergelar seorang ibu. Nak uruskan rumahtangga dan baby tanpa pembantu, memang memenatkan bagi saya. Plus mmg dr mula preggy decided nak fully bf Aisy sampai umur 2 tahun menyebabkan saya perlu cari suplemen yang dapat membantu untuk kekal bertenaga dan tak stress.
.

Risik punya risik, selidik punya selidik..ESP Shaklee menjadi pilihan sebab saya ni seorang yg particular skit kalau berkaitan dgn diri dan pemakanan. Bkn jenis simply2 makan sebarangan produk. Tak mo risiko kan diri kekdahnya. 😅
Sebab tu bila tahu Shaklee ni ada saintis, ada ujian klinikal dan journal..zass, terus jadi pilihan hati. 💕
.

Tambahan, ESP works wonder on me. 😍 Seharian buat kerja rumah, kurang rs letih. Less stress so perjalanan penyusuan pun smooth je. Alhamdulillah, target menyusukan Aisy selama 2 tahun pun tercapai eventho hujung² tu kena campur susu formula sebab preggy kan Aisyah..😂
.

Lagipun banyak good effect lain yang saya dapat menyebabkan saya setia dengan ESP.

Utk info, ESP ni sumber protein. Protein plak merupakan 'makanan' sel. Bila sel dapat 'makanan' yang baik, inshaAllah badan kita pun sihat.
.

Banyak lagi la kebaikannya. Nati² saya share lagi, stay tuned.. 😘

#pts
#tsunamishaklee
#11ramadan

No comments:

Post a Comment